Bezorging & retour

Wij vinden het heel belangrijk dat er zorgvuldig en voorzichtig met uw bestelling wordt omgegaan. Daarom zorgen wij er voor dat alle bestellingen met erkende en betrouwbare vervoerders bezorgd worden.

Bezorging

Wanneer u bij ons een bestelling plaatst zorgen wij voor een passende vervoerder die de bestelling op de gewenste locatie aflevert. Afhankelijk van de grote van de bestelling wordt een passende vervoerder gekozen. Kleine pakketten worden doorgaans met met zorg door PostNL verstuurd. Heb je meerdere pakketten in de winkelwagen? Of bestel je grote artikelen? Dan is de kans groot dat we de bestelling met een vrachtwagen van NE DistriService versturen.

U ontvangt de avond dat wij uw bestelling verzenden een link om uw bestelling online te volgen. Alle bestellingen worden met grote zorg vervoerd naar het aangegeven afleveradres. Leveringen vinden plaats tot de eerste voordeur. De bestellingen worden vanaf daar overgedragen aan de klant. Dat geldt voor kleine als grote transport bestellingen.

Meerdere producten met verschillende levertijden in uw winkelwagen?

Wanneer u in de winkelwagen een product hebt die morgen in huis is en een product waarbij de levertijd 2 weken is, wordt standaard de hele bestelling bezorgd op de laatste leveringsdatum. Wilt u toch het voorraadartikel direct in huis hebben? Neem dan direct contact op door te bellen of mailen naar onze klantenservice. Dan kunnen we samen kijken naar de mogelijkheden.

Afhalen

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling af te halen bij ons magazijn. Handig, wanneer u bijvoorbeeld geen tijd hebt om continu aanwezig te zijn op de leveringsdatum. Neem contact op met de klantenservice om deze mogelijkheid te bespreken, dan kunnen we samen overleggen welk tijdstip u uw bestelling af komt halen.

Retour

Voldoet het gekochte artikel toch niet helemaal aan uw verwachtingen? U kunt binnen 14 dagen, om wat voor reden dan ook, het artikel retour melden. We raden u aan om even contact met onze klantenservice op te nemen, om het retourneren in goede banen te leiden. Na uw melding heeft u 14 dagen om het product naar ons retour te sturen. Na ontvangst van uw retour betalen wij u binnen 5 werkdagen terug.
Wel willen we het artikel graag in originele staat en in originele verpakking terug. Bekijk het product dus net zoals u in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een rolgordijn gerust voorzichtig uit de verpakking, maar monteer hem niet. Wij kunnen kosten in rekening brengen wanneer het product of verpakking is beschadigd. Wij controleren het product eerst, voordat wij geld terugstorten.

Let erop dat u bij het terugsturen als zender verantwoordelijk bent voor het pakket. U draagt dus het risico bij het retourneren. Wij raden het dan ook aan om het product zo goed mogelijk in te pakken. Voor grote zendingen die per vrachtwagen moeten worden getransporteerd kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Als u uw artikel retourneert en het aan onze voorwaarden voldoet, dan storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug. Als u de gehele bestelling retour stuurt, betalen wij ook de verzendkosten (voor de heenzending, niet de retourzending) terug.

LET OP! Artikelen die speciaal voor u vervaardigd zijn kunnen nooit retour. (Alle maatwerk artikelen en artikelen die voor u vermaakt zijn)

Garantie

Het komt bijna nooit voor, maar het kan zijn dat u een defect artikel heeft ontvangen neem dan binnen 48 uur contact op met onze klantenservice. We ruilen het artikel zo snel mogelijk om voor een nieuw exemplaar. Op alle artikelen in onze webwinkel zit minimaal 2 jaar garantie.
Heeft u een defect binnen de garantie? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.