Algemene voorwaarden Decovano

Onze algemene voorwaarden zijn eerlijk, direct en open. Lekker kort en duidelijk, zonder moeilijke woorden.

  1. Definities

We gebruiken geen moeilijke woorden.

  1. Wie wij zijn en hoe je ons kunt bereiken

Decovano
Newtonlaan 115
3584 BH Utrecht
Nederland
(Dit is geen retouradres)

Telefoon: 085 – 130 2700 (werkdagen tussen 10:00 en 18:00)

Emailadres: info@decovano.nl

KvK-nummer: 54838118
Btw-identificatienummer: NL221132673B01

  1. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor jou doen en wat we van je verwachten.

Soms hebben we aparte voorwaarden bij een product. In dat geval gelden daarnaast deze algemene voorwaarden ook.

  1. Het aanbod

We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost. Foutje op onze website, aanbod of offerte? Daar mag je ons natuurlijk aan houden. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van tevoren had kunnen weten.

  1. De overeenkomst
  1. We werken elke dag aan een veilige webomgeving, zodat u gerust bij ons kunt winkelen.
  2. Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging. Daarna houden we je steeds op de hoogte, totdat je bestelling er is.
  3. We voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze website.
  4. Als we je een offerte sturen, dan ontstaat de overeenkomst door een digitale goedkeurig terug te sturen of de aanbetaling te voldoen.

  1. Herroepingsrecht
  1. Soms werkt het gewoon niet tussen jou en je product. In dat geval kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 5 dagen terug.
  2. Bestel je een product wat voor jou op maat is gemaakt dan kun je helaas geen gebruik maken van het herroepingsrecht.
  3. Alle diensten die wij leveren, kunnen we helaas ook niet terugdraaien, daarom zijn ook deze uitgesloten van het herroepingsrecht.

  1. Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd

Pak je pakket voorzichtig uit en laat de productverpakking zo heel mogelijk, bekijk het product aan alle kanten. Ben je er niet blij mee? Doe er dan niets mee waarvan je zelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór jou gedaan heeft met je aankoop. Doe je dat wel, dan kan het zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt. Monteer het product dus ook niet.

  1. Wat jij van ons kunt verwachten na het retourneren

Heb je binnen 14 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? Dan doen wij dit:

  1. We sturen je een bevestiging van je aanvraag;
  2. We sturen na ontvangst van jouw retourzending een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 5 dagen terug.

  1. Verzendkosten bij retourneren

We willen de prijzen graag heel scherp houden, daarom vragen we aan jou om de retourkosten te dragen.

  1. De prijs
  1. Daar zijn we altijd eerlijk over, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
  2. Alle prijzen zijn inclusief btw.

  1. Nakomen beloftes en garantie
  1. We doen wat we beloven. En we zijn altijd eerlijk tegen je.
  2. Jij hebt recht op een goed product. Is er toch iets mee aan de hand? Dan lossen we dit natuurlijk samen op. Hierbij volgen we altijd de wettelijke garantie van 2 jaar. Tenzij we dat niet genoeg vinden: dan krijg je extra garantie. Als dit het geval is, dan vermelden we dit altijd bij je orderbevestiging.

  1. Bezorging en uitvoering
  1. Als je bij ons bestelt, heb je jouw aankoop binnen 8 weken in huis. Tenzij we iets anders hebben afgesproken. Duurt het onverhoopt toch langer dan dat we beloofd hebben? Dan laten we je dit zo snel mogelijk weten. Als je het in dat geval niet meer wilt hebben, krijg je de betaling zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen teruggestort.
  2. In principe geldt: wat je kunt bestellen, kunnen we leveren. Kunnen we het toch niet leveren? Dan krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan.
  3. Als jouw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij jou is, is dat onze schuld. We gaan het dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen.

  1. Betaling
  1. Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct nadat we het bedrag hebben ontvangen je bestelling in orde.
  2. Het volledige orderbedrag moet altijd bij ons binnen zijn voordat er geleverd wordt.
  3. Klopt er iets niet in je betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

  1. Klachten
  1. Heb je een klacht? Dat vinden we heel vervelend. We hebben verschillende noodplannen klaar hebben liggen voor het geval dat jij een klacht hebt. Zo weten we zeker dat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen.
  2. Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we je het beste helpen.
  3. Je krijgt uiterlijk binnen 3 werkdagen antwoord van ons. We helpen je meteen, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.

  1. Geschillen

Komen we er écht niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie in Den Haag. Dat zouden we echt heel jammer vinden. Maar we respecteren je keuze.

  1. En dan dit

Dit waren ze dan. Onze algemene voorwaarden. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website.