Garantie

Het komt bijna nooit voor, maar het kan zijn dat u een defect artikel heeft ontvangen neem dan binnen 48 uur contact op met onze klantenservice. We ruilen het artikel zo snel mogelijk om voor een nieuw exemplaar. Op alle artikelen in onze webwinkel zit minimaal 2 jaar garantie.
Heeft u een defect binnen de garantie? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Klachten

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken bij onze klantenservice. Samen zoeken we dan de juiste oplossing voor uw klacht. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.